مرد زشتی که با زیباترین دختر ازدواج کرد ...(واقعی)

مرد زشتی که با زیباترین دختر ازدواج کرد ...(واقعی)

آخرین شجاعتش را به کار گرفت تا به اتاق دختر برود

 

و از آخرین فرصت برای گفتگو با او  استفاده کند .

 

دختر حقیقتا از زیبایی به فرشته ها شباهت داشت

 

وقتی مندلسون وارد اتاق شد دختر ابدا به او نگاه نکرد

 

و قلب مندلسون از اندوه به درد آمد.مندلسون پس از

 

 

آن که تلاش فراوان کرد تا صحبت کند ،باشرمساری پرسید:

 

آیا میدانید که عقد ازدواج  انسانها در آسمان بسته می شود؟

 

دختر در حالیکه هنوز به کف اتاق نگاه میکرد گفت:

 

بله شما چه عقیده ای دارید ؟؟؟

 

مندلسون پاسخ داد:من معتقدم که خداوند در لحظه تولد

 

هر پسری مقرر میکند که او با کدام دختر ازدواج کند.

 

هنگامی که من به دنیا آمدم،عروس آینده ام

 

را به من نشان دادند و خداوند به من گفت :

 

"""همسر تو گوژ پشت خواهد بود"""

 

درست همان جا و همان موقع من از ته دل

 

فریاد برآوردم و گفتم :

 

اوه خداوندا !!!گوژ پشت بودن برای یک زن فاجعه است.

 

لطفا آن قوز را به من بده و هر چی زیبایست به او عطا کن!

 

فرمتژه سرش را بلند کرد و خیره به او نگریست و از تصور

 

چنین واقعه ای بر خود لرزید.

 

او سال های سال همسر فداکار موسی مندلسون شد.

 

نتیجه اخلاقی:

راست است که دخترها از گوش خام میشوند و پسر ها از چشم!

از زمان تولد تا مرگ تمام نقطه گذاری ها دست ماست !

منبع:کتاب همراه من


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:داستان عاشقانه زیبا, ] [ ] [ Lovesick ]
[ ]

دریافت کد پیج رنک گوگل