من رفتنی ام (فوق العاده زیبا)

من رفتنی ام (فوق العاده زیبا)

گفتم:اونجوری که میدونم و به نظرم میرسه آدما تا دم رفتن

 

خوب شدنشون واسه خدا عزیزه!!!!

 

آرام آرام خداحافظی کرد و تشکر ،

 

وقتی داشت میرفت

 

گفتم:راستی نگفتی چقدر دیگه وقت داری؟

 

گفت معلوم نیست بین یک روز یا چند هزار روز!!!!

 

یه چرتکه انداختم دیدم منم تقریبا همین مدت وقت دارم!

 

با تعجب گفتم:مگه بیماریت چیه؟

 

گفت:بیمار نیستم.

 

گفتم:پس چی؟

 

گفت:فهمیدم مردنیم،رفتم دکتر گفتم میتونید

 

کاری بکنید من  نمیرم!

 

گفتند:نه

 

گفتم:خارج چی؟

 

باز گفتند:نه!خلاصه ما رفتنی هستیم وقتش فرقی داره مگه؟

 

باز خندید و رفت دل منو با خودش برد.

 

اگر این متن را کامل خوندی ؛بدون که تو شایسته آنی.

 

و از نیک ترین مهربونایی پس تو هم اون رو برای نیک ترین

 

مهربونات بفرست و زنجیر مهربونی را ادامه بده.

 

برای آنان که یادشون رفته رفتنی اند...

 

حرص میزنند و دیگران را می آزارند...

 

 

دوستان گلم من هم رفتنی ام منو ببخشید از صمیم قلب!

 

اگه این مطلب را کامل خوندید نظر فراموش نشه ممنون. 

 


نظرات شما عزیزان:

نسیم
ساعت21:22---15 اسفند 1392
خخخخخخخخخخخخیلی قشنگ بودعزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ ] [ Lovesick ]
[ ]

دریافت کد پیج رنک گوگل